Zwroty

Jako Konsument lub PNPK masz prawo odstąpić od Umowy sprzedaży Towaru, bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie. Aby to zrobić:

  1. Wypełnij Formularz zwrotu.
  2. Dołącz formularz do przesyłki ze zwracanym towarem.
  3. Wyślij paczkę na poniższy adres (nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem):

    Ogiela Skóry
    ul. Słoneczna 5a
    34-730 Mszana Dolna
    z dopiskiem "Zwrot Ogiela Skóry"

  4. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy środki zgodnie z Regulaminem sklepu na rachunek, z którego dokonana została płatność podczas składania zamówienia.

    UWAGA: Jeśli płatność została dokonana przy odbiorze, prosimy na formularzu zwrotu podać numer konta bankowego, na który zostaną zwrócone środki.

  5. Jako Konsument lub PNPK zwracasz Towar (nadajesz przesyłkę) na własny koszt.

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdziesz na podstronie z Regulaminem sklepu.

Reklamacje

Każdemu Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Sklepu lub wykonaniem Umowy. Aby złożyć reklamację:

    1. Wypełnij Formularz reklamacyjny.
    2. Dołącz formularz do przesyłki z towarem.
    3. Wyślij paczkę na poniższy adres (nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem):

      Ogiela Skóry
      ul. Słoneczna 5a
      34-730 Mszana Dolna
      z dopiskiem "Reklamacja Ogiela Skóry"

    4. Po otrzymaniu przesyłki ustosunkujemy się do złożonej reklamacji zgodnie z Regulaminem sklepu.
    5. Przesyłkę nadajesz na własny koszt, jednakże w przypadku uzasadnionego zwrotu reklamacyjnego otrzymasz od nas zwrot poniesionego kosztu przesyłki.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdziesz na podstronie z Regulaminem sklepu.